Ai card sau cont la Banca Transilvania (BT)? Anunțul a fost făcut de către reprezentanții instituției bancare.
După ce o parte din sistemele, aplicațiile și cardurile Banca Transilvania nu au funcția, BT a făcut o serie de precizări.
Cea mai mare bancă din România le-a transmis un mesat tuturor clienților săi, cerându-și scuze pentru situația creată.
Anunțul făcut de Banca Transilvania:
„Dragi clienți,
În cursul zilei de ieri, o parte din sistemele, aplicațiile și cardurile BT au funcționat cu întreruperi și știm că asta a cauzat disconfort și probleme clienților noștri. Înțelegem impactul acestui incident în viața și activitatea clienților noștri și ne pare rău pentru această situație.
Fiind cea mai mare bancă din România și principalul procesator de plăți la nivel național, suntem conștienți de responsabilitatea asigurării unor sisteme performante și vrem să reiterăm angajamentul nostru de a oferi o experiență cât mai bună tuturor clienților noștri”, au informat reprezentanții BT.
Banca Transilvania: „Asta ne-a permis să remediem într-un interval de timp relativ scurt problemele apărute”
„Investim mult și în permanență resurse financiare semnificative în infrastructură, sisteme și în resursele de specialitate ale băncii, și asta ne-a permis să remediem într-un interval de timp relativ scurt problemele apărute.
Ne pare rău și ne cerem scuze atât pentru situația de ansamblu, cât și pentru neplăcerile cauzate clienților noștri.
Banca Transilvania”, a precizat BT.