Alertă de securitate dată de Banca Transilvania! ‘O măsură de siguranță pe care am implementat-o temporar, pentru a proteja banii clienților’
Banca Transilvania (BT) vine în sprijinul clienților săi, pentru a le proteja datele și banii. Astfel, Banca Transilvania a implementat, temporar, o măsură de siguranță.
„Alertă de securitate! Am detectat o posibilă problemă. Dacă ai aplicații remote pe telefon, care oferă acces la distanță la dispozitivul tău, te rugăm să le dezinstalezi pentru a continua utilizarea BT Pay”, este mesajul pe care l-a primit un client BT, postat de acesta pe o rețea de socializare.
Reprezentanții băncii au replicat, transmițându-i că este o măsură implementată temporar, din cauza atacurilor tot mai frecvente.
„Este o măsură de siguranță pe care am implementat-o temporar din cauza atacurilor tot mai frecvente, pentru a proteja datele și banii clienților. Dacă te putem ajuta, suntem aici”, a precizat Banca Transilvania.
Luni, BT a lansat un nou avertisment pentru clienții săi
Banca Transilvania și-a avertizat din nou clienții, luni, cu privire la infractori care pretind că-s reprezentanți ai BT, solicitându-le inclusiv datele de pe cardul bancar.
„Infractorii pot folosi instrumente pentru a suna de pe numere care par fi de la call center BT (sau ale subsidiarelor BT), sub pretextul aprobării unui credit, spre exemplu, pentru care au nevoie de datele tale personale – printre care și toate datele cardului.
Obiectivul lor este de a obține toate datele tale personale și ale cardului, pentru a avea acces la cont și la banii tăi.
Este important să nu oferi nimănui toate datele cardului și dacă ai suspiciuni în ceea ce privește un apel sau un mesaj primit, scrie-ne cât mai curând sau sună-ne la 0264 308 028, iar noi vom verifica situația”, a avertizat Banca Transilvania.