Alertă dată azi de Carrefour! Se retrage de urgență: Produs contaminat cu bacteriile Escherichia coli producătoare de toxine Shiga

Alertă dată azi de Carrefour! Se retrage de urgență: Produs contaminat cu bacteriile Escherichia coli producătoare de toxine Shiga

Gigantul Carrefour România atrage atenția cu privire la contaminarea unui produs cu bacteriile Escherichia coli producătoare de toxine Shiga.

Ne puteți urmări și pe Google News

Astfel, lanțul de magazine recheamă de urgență produsul respectiv.

Citește și Contradicție uriașă în legătură cu jaful de la Muzeul Drents! ‘Muzeul românesc interpretează altfel contractul’

Despre ce produs e vorba?

Conform anunțului făcut de companie, Carrefour România recheamă brânza Morbier Reflets du France, ca măsură de precauție.

„CARREFOUR ROMÂNIA S.A. retrage de la comercializare și recheamă de la consumator, începând cu data de 28.01.2025, articolul:

Carrefour a decis să retragă de la comercializare articolul mai sus menționat ca urmare a notificării primite din partea Grupului privind contaminarea produsului cu bacteriile Escherichia coli producătoare de toxine Shiga (STEC)”, a informat Carrefour.

Recomandări pentru clienți

Citește și Jaf în 3 minute! Spărgătorii de la Muzeul Drents, care au furat coiful de la Coțofenești și trei brățări dacice, ar fi incendiat o mașină: ‘Lovitură țintită’

Clienților care au achiziționat produsul li se recomandă să nu-l consume, ci să-l distrugă sau să îl returneze în magazinul de unde l-au achiziționat.

Vor primi banii înapoi, fără fi necesară prezentarea bonului fiscal.

„Se recomandă persoanelor care dețin produse din lotul descris mai sus să nu le consume ci să le distrugă sau să le aducă înapoi în magazinele de unde le-au cumpărat. Contravaloarea produselor va fi returnată, fără a fi necesară prezentarea bonului fiscal.

Grupul Carrefour recomandă persoanelor care au consumat produsul menționat mai sus și care prezintă simptome precum diaree, dureri abdominale și vărsături, însoțite sau nu de febră, să consulte medicul curant.

Pentru a preveni orice situație neplăcută, Carrefour a luat toate măsurile de siguranță necesare. Astfel, un formular de rechemare a fost transmis pentru afișare în magazinele care au primit loturile incriminate, atât în zonele de recepție clienți și la raft, precum și online pe carrefour.ro

Carrefour România își cere scuze pentru eventualele inconveniente și își asigură clienții că siguranța lor este o prioritate pentru companie.

Pentru informații sau detalii, clienții ne pot contacta la numărul de telefon 0800-6721-21, apelabil gratuit sau ne pot scrie la adresa clienti@carrefour.com”, precizează compania.

Părerea ta contează pentru noi