Ești client PPC, fosta Enel? Atenție, se modifică!

Ești client PPC, fosta Enel? Atenție, se modifică!

Schimbare în grupul PPC, începând cu data de 30 noiembrie 2024. Astfel, de la această dată, companiile de distribuție a energiei electrice Rețele Electrice Muntenia, Rețele Electrice Dobrogea și Rețele Electrice Banat, parte a grupului PPC în România, au fuzionat sub numele Rețele Electrice România.

Ne puteți urmări și pe Google News

Conform PPC, fuziunea companiilor într-o singură entitate legală urmărește optimizarea operațiunilor specifice la nivelul celor 3 regiuni unde operează, prin eficientizarea modului de alocare a resurselor și reducerea complexității administrative.

Citește și Cine e generalul Dragoș Dumitru Iacob, comandantul Paradei Naționale de 1 Decembrie

„Rețelele digitalizate și reziliente sunt esențiale pentru a oferi clienților serviciile adaptate la noile realități ale tranziției energetice, cu consum sporit la nivelul locuințelor, producție de energie în mod descentralizat la prosumatori sau mobilitate electrică. Prin fuziunea companiilor noastre, vom îmbunătăți eficiența operațională pe termen mediu și lung, ceea ce ne va permite să accelerăm modernizarea rețelelor de distribuție și să contribuim esențial la tranziția energetică a României”, a declarat Mihai Pește, director general al companiilor Rețele Electrice.

Se lansează un nou site, care vine cu noutăți pentru clienți

Totodată, s-a alansat un nou website Rețele Electrice România, www.reteleelectrice.ro, cu o serie de noutăți menite să ofere clienților o experiență digitală mai intuitivă și informativă. P

e pagina de start, utilizatorii pot folosi widgetul de întreruperi prin care, introducând codul POD al locului de consum, pot verifica rapid dacă există o întrerupere de curent electric programată sau accidentală. Totodată, noul widget pentru contoarele inteligente permite utilizatorilor să afle dacă au deja un contor inteligent instalat la adresa lor sau când este programată instalarea acestuia, oferind posibilitatea de a-și lăsa datele de contact pentru o programare.

Centrele de contact cu clienții rămân neschimbate, precum și numerele de telefon de contact. Clienții pot contacta compania la aceleași numere de telefon pentru deranjamente:

„Arad, Caraș-Severin, Hunedoara, Timiș: 0800.070.444 (TelVerde) sau prefixul județului + 929 (tarif normal)
Călărași, Constanța, Ialomița, Tulcea: 0800.070.555 (TelVerde) sau prefixul județului + 929 (tarif normal)
București, Ilfov, Giurgiu: 0800.070.888 (TelVerde), sau 021.9291 (tarif normal)”.

Aceste numere sunt disponibile 24h/7, de pe teritoriul național. De asemenea, informații suplimentare despre alimentarea cu energie electrică sunt disponibile și online, accesând reteleelectrice.ro.

Părerea ta contează pentru noi