‘Dă mai departe la prieteni’ – Poți rămâne fără bani în cont, dacă dai curs unor astfel de mesaje

‘Dă mai departe la prieteni’ – Poți rămâne fără bani în cont, dacă dai curs unor astfel de mesaje

Un mesaj banal vă poate lăsa fără bani în cont. Banca Transilvania, cel mai important jucător de pe piață. atrage atenția.

Ne puteți urmări și pe Google News

BT atenționează că în categoria tipurilor de fraude intră și mesaje primite pe rețelele de socializare, care anunță că trebuie să distribuiți un mesaj pentru a participa la un concurs.

Citește și ‘Vrei să faci bani ușor, vrei să faci bani de acasă?’ – Alertă dată de Banca Transilvania pentru toți cei care au cont și card

„Dă mai departe”

„Dă mai departe la 25 de prieteni…”, este una dintre fraudele care vă pot lăsa fără banii din contul bancar.

„Știi mesajele acelea, primite pe e-mail sau în social media, care anunță un concurs la care poți câștigă ceva-ce-nici-nu-ai-visat? Sunt acele link-uri care conțin link și trebuie trimise la prieteni, la cât mai mulți prieteni… Din păcate, sunt din aceeași categorie “periculoasă”, explică Banca Transilvania.

Citește și Ai card la Banca Transilvania și te sună cineva cu un număr identic cu cel al BT? Poate fi o escrocherie: ‘Nu îți vom cere niciodată’

Un alt tip de fraudă

Escrocii au devenit extrem de inventivi, astfel că puteți rămâne fără banii din bancă printr-o metodă cu totul inedită.

Mai precis, aceștia vă pot suna – ATENȚIE!!! -cu un număr identic cu cel al Call Center-ului Banca Transilvania.

Cum vă puteți da seama că este o metodă de înșelătorie și nu este un oficial al băncii?

Banca Transilvania explică faptul că vă puteți da seama imediat că este vorba despre o schemă de înșelătorie.

Cum? Reprezentanții instituției bancare nu vă vor solicita niciodată, prin telefon, datele cardului dumneavoastră bancar.

„Un apel (aparent) de la BT

Persoanele rău intenționate devin tot mai inventive, din păcate. Așadar, dacă te sună cineva de pe un număr de telefon asemănător (sau chiar identic) cu cel al Call Center-ului BT (0264 30 80 28), îţi poţi da seama singur dacă suntem noi, oamenii de la BT, sau nu. Simplu, nu îți vom cere niciodată datele cardului prin telefon”, informează Banca Transilvania.

Părerea ta contează pentru noi