Un gigant de pe piață a trecut pragul de 2.400 de magazine! 60 de unități, deschise într-o singură zi!
Un gigant de pe piață a trecut pragul de 2.400 de magazine! 60 de unități au fost deschise într-o singură zi.
Rețeaua de magazine LaDoiPași, concept dezvoltat de METRO, a deschis 60 de unități într-o singură zi, depășind pragul de 2.400 de magazine.
Ne puteți urmări și pe Google News
„Rețeaua trece astfel pragul de 2400 de magazine, consolidându-și poziția de cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din țară, cu acoperire natională, atat în mediul urban, cat și în cel rural”,se arată într-un comunicat de presă.
„28 iunie 2024 este o zi memorabilă în istoria de peste 12 ani a francizei LaDoiPași”
„28 iunie 2024 este o zi memorabilă în istoria de peste 12 ani a francizei LaDoiPași. Inaugurarea simultană a 60 de magazine reflectă interesul crescut al pieței pentru acest model de business și capacitatea noastră de a răspunde unui volum mare de cereri.
A fost o cursă contracronometru, care a presupus un efort logistic impresionant și o mobilizare de forțe fără precedent în companie pentru a face posibil un proiect atât de ambițios.
Le urăm bun-venit noilor parteneri în comunitatea noastră. Avem convingerea că, împreună, vom fi mai puternici și vom construi afaceri sustenabile. Continuăm să susținem afacerile independente prin dezvoltarea rețelei LaDoiPași, unul dintre pilonii de creștere ai businessului METRO”, a spus Irinel Popescu, Sales & Operations Director, METRO Romania.
Noile magazine sunt prezente atât în mediul rural, cât și urban
Cele 60 de magazine noi sunt prezente atât în mediul urban, cât și în cel rural. De asemenea, până la finalul anului, METRO estimează că franciza LaDoiPași va depăși pragul de 2500 de magazine.
Magazinele au suprafețe medii cuprinse între 80 și 120 mp și propun un mix de produse alimentare și non-alimentare care variază în funcție de profilul local, selecția fiind realizată pe baza unei analize minuțioase a obiceiurilor de consum specifice comunităților cărora li se adresează. În medie sunt între 3.500 – 7.000 de produse expuse la raft, cu prețuri accesibile, de la produse de bază, la legume și fructe, carne proaspătă, lactate, mezeluri, o gama largă de produse marcă proprie (ARO, Fine Life), dar și produse locale și regionale.
Despre LaDoiPași
Lanțul de magazine LaDoiPași a fost creat prin reunirea mai multor proprietari independenți sub un singur brand. Conceptul LaDoiPași a fost lansat pe piața locală în 2012 și dezvoltat în regim de franciză de METRO România, pentru a susține antreprenorii locali să își dezvolte afaceri în comunitățile în care trăiesc. În magazinele LaDoiPași, consumatorii găsesc o gamă largă de produse de bază, având la dispoziție o selecție generoasă de produse proaspete, de la lactate și brânzeturi, la legume și fructe, la carne proaspătă și preparate din carne. Lanțul s-a extins accelerat, încă de la lansarea pe piață. În prezent, rețeaua numără peste 2.400 de magazine răspândite uniform, pe întreg teritoriul României.