Probleme mari pentru Banca Transilvania, cea mai importantă bancă de pe piața din țara noastră! Clienții sunt nemulțumiți.
Zilele trecute, aplicațiile BT au fost din nou la pământ, iar clienții Banca Transilvania au luat cu asalt pagina de socializare a companiei.
Aplicațiile Banca Transilvania au avut din nou probleme
„Update: Toate aplicațiile funcționează normal.
Update: BT Pay, BT24 și BT Go funcționează normal.
În acest moment, aplicațiile BT – BT Pay, Neo, BT24, BT Go funcționează cu intermitențe.
Toată echipa BT lucrează la remedierea problemelor.
Ne pare rău pentru neplăcerile create clienților noștri”, a transmis Banca Transilvania, zilele trecute.
Citește și ‘Contul tău CEC Bank a fost dezactivat’ – Atenție, CEC Bank trage un important semnal de alarmă!
Clienții au luat cu asalt pagina de Facebook a companiei
În continuare, vă prezentăm câteva dintre mesajele postate clienții BT pe pagina de Facebook Banca Transilvania:
„Iar? Aveți un calendar stabilit pentru astfel de situații sau și astea se întâmplă random?”
„Nu din noooou…”
„Cu ce ne ajuta,parerea de rau?”
„Mai tăiați din comisioane, la cât de des se întâmplă! Mă gândesc serios sa scap de aceasta colaborare defectuoasă!”
„Ar trebui să faceți ceva și cu bancomatele unde depunem numerar ,cele din exterior. De fiecare dată când vreau sa pun bani pe card ,nu merge să fac operațiunea. Este deranjant să merg la următorul cel mai apropiat bancomat expres,având și 2 copii mici”
„A 2-a oară într-o săptămână…e nevoie să căutăm altă bancă?”
„Multumim pentru efortul depus de a repeta acest succes la o săptămână distanta!!Sunteți locul 1 în Romania și va mulțumim!!”
„Iar??? In fiecare saptamana aveti „probleme”. Multi dintre noi facem mai mult decat cumparaturi la Lidl …despagubiri de ce nu oferiti la cat de des „intampinati probleme”!!”
„Cam dese probleme aveți..și eu mă gândesc să scap de voi.. Ar trebui să plătiți despăgubiri”
„ sunt client de peste 10 ani .. apreciez digitalizarea etc daaaaaar trebuie să înțelegeți ați tot vrut să avem plăți online să fim la un “click” distanță de orice .. CASH n-am și acum acel “click” distanță NU MERGE ..”
„Probleme se regasesc si pe partea de web. De asemenea, nu stiu de ce ati luat aceasta decizie, insa site-ul vostru nu mai e de vreo luna responsive.
Pe parte de aplicatii mobile aveti prea multe. E cam haotic totul. Sper sa reusiti sa le unificati pe toate intr-una singura, modulara, iar pe parte de site sa rezolvati problemele actuale. Toate astea incep sa fie cam frustrante.”
„este un semn ca trebuie sa ne retragem banii din banca?”
„Iar? Cred ca voi renunța la voi… Când are omul nevoie nu funcționează nimic”.