Ai terminat liceul și ai minimum 1,75 m înălțime? SRI angajează poștași
Serviciul Român de Informații (SRI) caută personal pentru direcția Protecție Corespondență Clasificată și Obiective.
În articolul de astăzi vom vorbi despre posturile disponibile la specializarea Protecție Corespondență Clasificată.
Concret, SRI angajează poștași pentru corespondența clasificată.
Responsabilități
Responsabilitățile acestora sunt următoarele:
Departamentul de Protecție Corespondență Clasificată organizează și răspunde de colectarea, transportul, distribuirea și protecția, pe teritoriul României, a corespondenței ce conține informații secrete de stat, informații secrete de serviciu, precum și a corespondenței oficiale între autoritățile și instituțiile publice, agenții economici cu capital integral sau parțial de stat, precum și alte persoane de drept public ori privat, deținătoare de asemenea informații.
Cerințele postului sunt următoarele:
– candidații să fie minimum absolvenți de liceu cu diplomă de bacalaureat, pentru posturile de subofițer;
– înălțimea minimă: 1,65 – pentru femei, 1,75 – pentru bărbați;
– candidații să nu se afle în curs de cercetare, urmărire sau judecare penală și să nu fi fost condamnați.
Nivelul de carieră este cel de debutant.
Abilități necesare:
- rezistență la efort și la lucrul în ture;
- să aveți spirit de observație și capacitate de analiză dezvoltată;
- să aveți stăpânire de sine și luciditate în condiții de suprasolicitare.
Detalii găsiți AICI!
„Prin trimiterea CV-ului și participarea la probele de selecție vă exprimați consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu cele precizate în Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal care exced activităților de securitate națională, publicată pe site la adresa www.sri.ro/gdpr.
Toate posturile vor fi ocupate în sistem concurenţial, procesul de selecţie presupunând promovarea mai multor etape/probe eliminatorii (ordinea acestora depinde de domeniul în care se face încadrarea):
- evaluarea CV-ului;
- interviuri de selecţie;
- teste de evaluare a cunoştinţelor şi competenţelor profesionale (evaluarea profesională, evaluarea cunoştinţelor de cultură generală, evaluarea cunoştinţelor de limbă străină), precum şi a unor aptitudini (examinări psihologice, Assessment Center);
examinarea medicală; - verificări de securitate prevăzute de H.G. nr. 585/2002 pentru accesul la informaţii secrete de stat.
Pentru mai multe detalii legate de procesul de selecţie şi condiţiile de angajare este indicat să consultaţi Ghidul candidatului.
Pentru siguranţa dumneavoastră, dar şi pentru asigurarea securităţii procesului de selecţie, vă recomandăm ca depunerea candidaturii şi comunicarea cu instituţia noastră să se realizeze doar când vă aflaţi pe teritoriul naţional. Acest lucru nu exclude posibilitatea ca în timpul procesului de selecţie să puteţi călători în străinătate.
Vor fi contactate doar persoanele considerate potrivite în urma evaluării candidaturii.
Mai multe detalii le vei afla direct de la experţii noştri de HR, pe parcursul procesului de selecţie”, informează SRI.