eMAG anunță o revoluție pentru clienți, în 2025! Instrumentul dezvoltat sută la sută în România
Gigantul românesc eMAG anunță o adevărată revoluție pentru clienți, în anul 2025, datorită tehnologiilor AI.
În contextul diversificării serviciilor și produselor disponibile în ecommerce, numărul românilor care își fac cumpărăturile online a crescut constant de la an la an, se arată într-un comunicat de presă al eMAG.
Ce spune Irina Pencea, general manager eMAG România, Ungaria și Bulgaria
„Într-o lume cu provocări din ce în ce mai complexe, oamenii caută să își simplifice viața cât mai mult, pentru a se putea concentra asupra lucrurilor care contează pentru fiecare dintre ei. Cumpărăturile obișnuite pot ajunge să consume destul de mult efort, iar ecommerce este soluția la îndemână care își va continua tendința de creștere anul acesta.
Noi monitorizăm continuu datele și am observat că adopția cumpărăturilor online e în strânsă legătură cu implementarea soluțiilor care le oferă oamenilor o experiență de shopping mai simplă, personalizată și eficientă. Cu ajutorul tehnologiilor AI îmbunătățim constant această experiență pentru clienții noștri, în fiecare etapă a ei, fie că vorbim de zona de căutare, navigare, recomandări sau soluții flexibile de plată și livrare”, a spus Irina Pencea, General Manager eMAG România, Ungaria și Bulgaria.
În 2025, experiența de shopping online devine mai simplă și mai eficientă datorită tehnologiilor avansate, serviciilor flexibile și ofertelor personalizate, transmite compania.
Instrumentul dezvoltat sută la sută în România
Potrivit eMAG, tehnologiile AI îmbunătățesc deja experiența de shopping online, iar clienții beneficiază de recomandări relevante pentru nevoile lor.
Astfel, compania are mari așteptări în acest an de la instrumentul introdus la finalul anului trecut: eMAG SNAP.
„Pe măsură ce gama disponibilă este din ce în ce mai vastă, oamenii au nevoie să găsească rapid produsele dorite. Cu ajutorul tehnologiilor AI, eMAG recomandă produse relevante, personalizate pentru fiecare utilizator. Când un client vizitează un anumit articol, inteligența artificială îi sugerează automat produse similare, oferindu-i opțiuni adaptate preferințelor sale. În prima lună a acestui an, AI a generat peste 1,2 milioane de recomandări, ajutând utilizatorii să descopere mai ușor cele mai bune oferte pentru ei.
De asemenea, eMAG a lansat la finalul anului trecut eMAG SNAP, un instrument de căutare vizuală dezvoltat 100% în România care permite căutarea unui produs folosind o fotografie în loc de cuvinte. În prima lună după lansarea SNAP, 20% dintre produsele comandate prin această funcție au fost produse cumpărate în premieră de pe eMAG”, spune compania.