PPC – Enel, mesaj pentru clienții care așteaptă facturile: ‘În vederea facturării’
Grupul PPC România, care a preluat activitatea fostei companii Enel România, a venit cu o nouă informare pentru clienții săi.
Este legată de facturile pe care unii dintre clienții PPC nu le-au primit încă.
Mesaj pentru clienții care așteaptă facturile: „În vederea facturării”
PPC și-a informat clienții că momentan actualizează sistemele „în vederea facturării”. Ca atare, pot apărea întârzieri cu privire la emiterea facturilor pe ultimele luni.
Răspunsul a fost de reprezentanții PPC pe Facebook, când au fost întrebați de o utilizatoare când va primi factura pe luna decembrie.
„Momentan actualizăm sistemele în vederea facturării. De aceea, pot apărea întârzieri în ceea ce privește emiterea facturilor pe ultimele luni. Dacă vreți să verificați ceva specific despre locul dvs de consum, vă recomandăm să ne scrieți în mesageria privată. Vă mulțumim pentru înțelegere!”, au răspuns reprezentanții PPC.
Anterior, compania și-a informat clienții că vor primi o factură recalculată pentru perioada octombrie – decembrie
„Știm că modificările legislative pot aduce întrebări, de aceea suntem aici să răspundem. În luna ianuarie, stornăm facturile pentru consumul de energie din perioada octombrie-decembrie 2024 și le vom recalcula cât mai repede posibil, pentru a reflecta recentele modificări legislative în domeniu”, transmite PPC.
Cum s-a ajuns aici?
PPC le-a explicat clienților și cum s-a ajuns în această situație.
„De ce se întâmplă acest lucru?
Din octombrie 2024, pe facturile tale a apărut o taxă nouă – Contribuția aferentă contractelor pentru diferență (CfD). Conform noilor reglementări, colectarea acestei contribuții va începe din 1 aprilie 2025 și nu din 1 octombrie 2024, așa cum a fost prevăzut inițial în legislație. Așa că refacem calculele pentru a ne asigura că totul e corect pentru tine”, explică PPC.
„Îți trimitem o factură recalculată pentru întreaga perioadă”
„Ce urmează?
Vei primi facturi cu valoare negativă (stornate) pentru lunile octombrie-decembrie 2024. După aceea, îți trimitem o factură recalculată pentru întreaga perioadă.
Te asigurăm că facem tot ce putem pentru ca acest proces să fie cât mai simplu și rapid. Dacă ai întrebări sau nelămuriri, suntem mereu aici pentru tine”, a precizat PPC.