Clienții fostului Enel, actual PPC, s-au panicat! ‘De ce să mai emiteți din nou facturile? Iarăși ne băgați la plată?’
Grupul PPC, cel care a preluat activele Enel România, a anunțat că va emite noi facturi pentru lunile octombrie, noiembrie și decembrie.
Speriați de această mișcare, clienții au început să posteze mesaje critice pe pagina oficială de Facebook a PPC România.
Mesajele clienților:
„Dece să mai emiteți din nou facturile octombrie-decembrie 2024 o să vă fac reclamație la protecţia consumatorului și la avocatul poporului”;
„De ce nu se emite factura cu kilovatii consumați având în vedere ca mi sa citit contorul în luna septembrie și decembrie și am în spate 200.de kv ce nu sint trecuți pe factură una găsesc și alta trec din 46 48 kilovati nu mă scot”;
„Iarăși vreți să ne băgați la plata facturii pentru luna octombrie-noiembrie și pentru decembrie 2024. Octombrie și Noiembrie sant plătite”;
„Dar facturile la energie electrica cand aveti de gand sa le distribuiti? Or sa se suprapuna facturile pe doua sau trei luni si o sa aveti pretentia sa le achitam pe toate odata?”.
De ce emite PPC noi facturi? Anunțul gigantului
„Știm că modificările legislative pot aduce întrebări, de aceea suntem aici să răspundem. În luna ianuarie, stornăm facturile pentru consumul de energie din perioada octombrie-decembrie 2024 și le vom recalcula cât mai repede posibil, pentru a reflecta recentele modificări legislative în domeniu”, a informat PPC.
„De ce se întâmplă acest lucru?
Din octombrie 2024, pe facturile tale a apărut o taxă nouă – Contribuția aferentă contractelor pentru diferență (CfD). Conform noilor reglementări, colectarea acestei contribuții va începe din 1 aprilie 2025 și nu din 1 octombrie 2024, așa cum a fost prevăzut inițial în legislație. Așa că refacem calculele pentru a ne asigura că totul e corect pentru tine”, explică PPC.
„Ce urmează?
Vei primi facturi cu valoare negativă (stornate) pentru lunile octombrie-decembrie 2024. După aceea, îți trimitem o factură recalculată pentru întreaga perioadă.
Te asigurăm că facem tot ce putem pentru ca acest proces să fie cât mai simplu și rapid. Dacă ai întrebări sau nelămuriri, suntem mereu aici pentru tine”, și-a informat PPC clienții anterior.