Ești client PPC, fosta Enel? Se întâmplă mâine, 19 septembrie 2024.
Compania greacă, intrată pe piața din România, a făcut un anunț extrem de important pentru clienții săi, pe care aceștia nu trebuie să-l rateze.
Grupul PPC le-a transmis clienților săi că între 19 septembrie și 23 septembrie se lucrează la actualizarea sistemelor informatice.
Astfel, aplicația myPPC și serviciile digitale sunt indisponibile în această perioadă.
„La PPC Energie și PPC Energie Muntenia, lucrăm la actualizarea sistemelor informatice, ca parte a procesului de migrare a acestora la Grupul PPC.
Între 19 și 23 septembrie, s-ar putea să simți că lipsim câteva momente. Mai exact:
- aplicația myPPC și serviciile noastre digitale vor fi indisponibile;
- consultanții PPC din call center și din magazine vor lucra conform orarului obișnuit, însă informațiile oferite vor fi generale”, a informat PPC.
Perioada de transmite a indexului va fi decalată
În urma acestei situații, luna aceasta, perioada de transmitere a indexului va fi decalată.
Potrivit mesajului transmis de PPC, veți putea transmite indexul în intervalul 24 septembrie, de la ora 9:00, până pe 30 septembrie, la ora 19:00.
„Iată de ce, doar luna aceasta, perioada de transmitere a indexului autocitit va fi în intervalul 24 septembrie, de la ora 9.00, până pe 30 septembrie, la ora 19.00.
De asemenea, migrarea sistemelor informatice poate determina întârzieri în procesele noastre, inclusiv în procesul de emitere a facturilor. Prin urmare, în septembrie, facturile aferente consumului de energie electrică și gaze naturale pot fi emise cu întârziere.
Din 24 septembrie, când revenim cu și mai multă energie, ne poți contacta din nou prin oricare dintre modalitățile de până acum, pe care le găsești aici, iar noi promitem să îți oferim informațiile de care ai nevoie.
Îți mulțumim că ești alături de noi,
Echipa PPC”, a comunicat PPC.

