CEC Bank, instituție bancară controlată de Statul Român, prin Ministerul Finanțelor Publice (MFP), își avertizează toți clienții cu privire la noi tentative de fraude on-line.
Mare atenție! Este un avertisment extrem de serios lansat de CEC Bank. Ți se pot fura datele personale și poți ajunge chiar să pierzi sume importante, așa că nu cădeți în această capcană.
CEC Bank atrage atenția cu privire la un e-mail primit de clienții săi.
Potrivit avertismentului lansat de banca aflată în posesia Statului Român, vorbim de noi tentative de psihing.
„Ai primit și tu acest e-mail?”
CEC Bank își asigură clienții că nu le-ar solicita niciodată „pe e-mail sau la telefon date de conectare, coduri pentru resetarea accesului sau informații personale și/sau bancare”.
„Ai primit și tu acest e-mail? Sperăm că te-ai prins că e o tentativă de phishing, întrucât noi nu ți-am cere niciodată pe e-mail sau la telefon „
„Ai primit și tu acest e-mail? Sperăm că te-ai prins că e o tentativă de phishing, întrucât noi nu ți-am cere niciodată pe e-mail sau la telefon date de conectare, coduri pentru resetarea accesului sau informații personale și/sau bancare. În plus, întotdeauna îți vom trimite e-mail-uri de pe adrese oficiale – care conțin domeniul băncii noastre după @, și nu altceva”, asigură banca care are ca acționar Ministerul Finanțelor.
Ce trebuie să faci în cazul în care ai apucat deja să răspunzi la acest e-mail?
Citește și Ce-nseamnă să fii singura parte care discută despre pace, când invadezi o țară?/Opinie Eugen Dinu
CEC Bank îți spune și ce să faci dacă deja ai răspuns la e-mail. Mai precis, potrivit anunțului lansat de companie, trebuie să contactezi de îndată banca, ca aceasta să te poată îndruma și ajuta.
„Dacă ai apucat să răspunzi la acest e-mail, contactează-ne ca să te putem ajuta.
Pe site-ul nostru, găsești o mulțime de sfaturi utile pentru a-ți asigura securitatea datelor și tranzacțiilor: https://www.cec.ro/securitatea-tranzactiilor”, transmite CEC Bank.