Un nou magazin, pe piața din România! Cine e gigantul care a dezvoltat conceptul
Un nou magazin a apărut pe piața din locală. Dacă te întrebi cine e gigantul care l-a dezvoltat, vei afla în cele ce urmează.
Este primul astfel de magazin, dezvoltat în regim de franciză, pe piața locală.
Ne puteți urmări și pe Google News
Unitatea a fost inaugurată joi, 27 iunie, în Popești Leordeni, județul Ilfov.
Un nou magazin, pe piața din România! Cine e gigantul care a dezvoltat conceptul
Mai precis, cololosul Auchan România a lansat programul de franciză, o nouă abordare a retailerului pe segmentul de proximitate, dedicat antreprenorilor din comerțul alimentar.
Primul magazin în franciză se numește Simply by Auchan.
Cu peste 430 de magazine în portofoliu, Auchan a dezvoltat în cei 18 ani de activitate un comerț omnicanal și o rețea multi-format, având în prezent 29 de hipermarketuri clasice, 4 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 7 supermarketuri, magazinul automat Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, precum și magazinul online auchan.ro. În continuarea acestui ecosistem și concentrându-se pe dezvoltarea segmentului de proximitate, retailerul lansează propriul program de franciză, oferind antreprenorilor români posibilitatea de a-și deschide un business la cheie în retail sub brandul Simply by Auchan.
„Lansarea programului de franciză înseamnă pentru Auchan trecerea la nivelul următor, iar acest program vine cu oportunități extraordinare.
Ne dorim să punem la dispoziția antreprenorilor diferența Auchan și, totodată, să aducem produsele noastre cât mai aproape de fiecare român. Lucrăm de peste un an la consolidarea acestui model, integrând și experiența acumulată în urma parteneriatelor de anvergură dezvoltate deja, și suntem convinși că am conturat un model de succes, un pachet complet de produse, servicii și suport care ne diferențiază în piață.
Obiectivul nostru este să dezvoltăm acest concept și să punem pe harta României cât mai multe magazine Simply by Auchan în următorul an”, a precizat Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România.
Criteriile pentru a opera o franciză Simply by Auchan
Pentru a fi eligibil, un potențial francizat trebuie să dețină un spațiu comercial, cu specific alimentar, cu o suprafață de vânzare cuprinsă între 60-200 mp.
În calitate de francizați, antreprenorii care operează un magazin Simply vor beneficia de suport operațional din partea Auchan, acesta constând în regândirea imaginii și layout-ului magazinului, transformarea acestuia din punct de vedere al elementelor de modernitate care îi oferă un plus de atractivitate, sugestii de îmbunătățire a gamei, acces la o platformă de comandă a produselor ușor de operat, suport pentru redeschidere și sprijin continuu în operarea magazinului din partea personalului dedicat acestui parteneriat.
De asemenea, francizații vor beneficia de un pachet de training ce conține informații operaționale despre universul Auchan, activitatea de comerț sub brandul Auchan și sistemul de franciză al retailerului.
Antreprenorii interesați de programul de franciză Auchan pot trimite o solicitare de parteneriat pe adresa de e-mail contact@auchan.ro.