Lidl vrea să spulbere concurența de pe piața din România! Sute de magazine vor apărea în țară
Gigantul Lidl pare că va încerca să acapareze total piața din țara noastră, spulberând rivalii din domeniu.
Șefii lanțului de magazine, deținut de grupul german Schwarz, doresc ca în următorii ani să deschidă câteva sute de magazine în România.
Marco Giudici, CEO-ul Lidl România, a dezvăluit că dorește ca pe rafturile hipermarketului să aibă cât mai multe produse 100% românești.
Citește și Un gigant cu peste 10.000 de magazine invadează piața din România! Alertă pentru Lidl, Kaufland, Profi, Carrefour sau Mega Image
„Provocarea vine din lanțul de aprovizionare românesc. Există mult loc de dezvoltare sustenabilă în ceea ce privește procesarea alimentelor la nivel autohton.
Ne dorim să avem la raft cât mai multe produse care urmăresc un lanț de producție și procesare 100% românesc și care îndeplinesc toate standardele Lidl de calitate și sustenabilitate”, a spus Giudici, conform Revistaprogresiv.ro.
În următorii șase ani, Lidl vrea să deschidă în jur de 200 de noi unități
Gigantul Lidl România are în plan să inaugureze 200 de noi magazine în țara noastră.
Conform CEO-ului Marco Giudici, acesta este obiectivul pe care Lidl și l-a fixat în următorii șase ani.
„Suntem convinși că este o provocare la care noi, împreună cu întreaga industrie alimentară trebuie să răspundem, și că, odată ce se va întâmpla acest lucru, va deveni o oportunitate de creștere pentru economia românească. Și mai văd o provocare majoră: forța de muncă în scădere numeric și pe care trebuie să facem eforturi să o ținem acasă și, mai mult decât atât, să o readucem acasă din diaspora.
Pentru noi, Lidl, în particular acesta este un obiectiv foarte important în contextul în care vom deschide în jur de 200 de magazine în următorii 6 ani”, a spus el, pentru sursa citată.
Citește și Scandal fără precedent la Lidl România! Poliția confirmă