Mare atenție! Banca Transilvania (BT) a dat o nouă alertă de securitate care îi vizează pe toți clienții companiei.
Reprezentanții BT îți spun ce să faci când primești un mesaj cu „contul tău a fost blocat, accesează link-ul să-l deblochezi”.
Mai exact, Banca Transilvania își informează clienții că trebuie să șteargă mesajul respectiv, fie că îl primesc prin e-mail, fie prin SMS, fie pe social media.
O nouă alertă de securitate dată de Banca Transilvania! „Contul tău bancar este blocat”
„Pe mail, prin SMS sau pe social media: oriunde poți primi un mesaj de acest fel. Este important să nu accesezi sub nicio formă linkul.
Poți să ajungi pe o pagină web falsă unde să ți se ceară date personale și ale cardului bancar sau chiar să-ți fie instalate programe de Remote Access (acces de la distanță), pentru ca răufăcătorii să aibă acces la toate datele din telefonul/laptopul tău. #SiguranțăOnline”, avertizează BT.